چرا ایران در مسیر نیست؟

چرا ایران در مسیر نیست؟

امتیاز کاربران
ضعیفعالی 

به گزارش سایت جهانی "پلیمر مدیا" ؛ از ماه مارس سال جاری میلادی، پر سرعت ترین خط ریلی انتقال کالا میان دو کشور آلمان و چین آغاز به کار کرده است. بر اساس این خبر، کالاهای صادراتی آلمان از شهر دویزبورگ (DUISBURG) واقع در شمال غرب آلمان بارگیری شده و در مدت حداکثر 17 روز به یکی از دورترین بنادر چین (زوهو) خواهد رسید.

این قطار در مسیر خود که به صورت مستقیم خاک روسیه را طی خواهد کرد، فقط در 5 نقطه توقف خواهد داشت و به همین دلیل سریع ترین راه نقل و انتقال کالا بین آلمان و چین نسبت به تمام مسیرهای مشابه در جهان از همین ماه میلادی به کار افتاده است.

حال پرسش اساسی ما اینست که با توجه به دوستی شدید میان آلمان، ایران و چین (یه ویژه در سفرهای هفتگی خانم شاهدایی به نقطه نقطه خاک آلمان) آیا این امکان وجود نداشت که بر اساس تعامل میان ایران و چین، این خط از جاده ابریشم و بالمال از شمال ایران عبور کند؟

متن کامل این خبر جداکثر تا فردا شب بر روی سایت جهانی "پلیمر مدیا" منتشر شد که در اینصورت ما نیز به هنگام اطلاع رسانی خواهیم کرد.

در متن این خبر، بهای خدمات این خط، ایستگاههای توقف و شرایط و مقررات استفاده از آن، توضیح داده شده است.

بر اساس گزارش یک منبع غیر موثق(که هنوز توسط تیم تحریریه پلیمرمدیا در دست بررسی قرار دارد، کشورهایی مثل عراق، ترکیه، اسلوونی، لیتوانی و ... از همین امکان برای صادرات مواد پلیمری ارزان خریداری شده ایران و ارسال آن به کشور چین، قرار است استفاده شود. متاسفیم که با مدیریت صحیح جهانی، کارگر ایرانی باید بیکار بماند و کارگر ترک و آلمانی و روس و چینی با مواد ارزان ایران، دغدغه ای برای زندگی نداشته باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه سازی

_____________

 The Greates Media Partner of PIM is the Oldest and The Strongest World Publisher of Polymer Industry

Dr. Gupta Verlag

The Dr. Gupta-Verlag. Your center for topics related to polymers